Tuesday, September 4, 2012

3 September 2012, Tuesday ( Wonderful day maybe )


Sometime bila kita down tiba2 jer Allah tolong kita, dibaginya kita berita baik, gembira. YA Allah alhamdulillah for my HT CW mark. Syukur sangat. Ada harapan nak dapat A. Mesti score ni sebab yang lain2 kritikal. Then petang tadi jugak aku faham serba sedikit tentang vibration & dengan sikit tu la boost my spirit untuk jawab exam lusa. Harap2 dapat la aku menjawabnya lusa. 

Then menang main bola, dapat release tension. Haha, terbaik main hari ni walaupun menang tu satu kosong. lebih2 lagi gol tu ada melibatkan aku. Perasaan bila jaring gol lagi best. Dah lama x jaring gol. hehs, esok mungkin. X pernah lagi aku bersemangat macam ni. 

LOL..hisyam beli i phone 4s eik ker 3g, x pasti tapi i phone la. X tahu nak cakap apa aku rasa ok jer but padan ker dengan harga? Z kata x sebab sekarang ni dah ada yang style n boleh dapat harga murah. Minat masing2 so biarla. Aku x reti sangat benda2 macam ni. 


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts