Sunday, February 17, 2013

17 february 2013, Sunday ( Penang already)


Balik penang lagi. serius rasa malas nak balik, sebab apa malas? sebab kena pg keje, esok dah start keje dah. Banyak sangat benda yang x setel. Nak xnak minggu ni ak dah start buat project, sikit pun xpe janji jalan. Kalau terus macam ni memang x kemana projek aku. Btw Rasanya esok Li Wei xde. bebas la sikit.haha. Less work so i can focus on my thing. 

Aduhh, aku bukan xnak tolong tapi ni dah masuk bab menyusahkan aku. Kalau nak kena berhenti bukit bunga nak beli keropok lekor, then kena plak singgah kat perai nak hantar keropok. kalu aku sorang memang x kisah. tapi ni dah kena menyusahkan pudin. Tapi pudin cool jer, tetap OK. Hari tu dah mintak tolong fetch hayat. Hari ni, kena plak benda yang sama. Sorry bro. 

akhirnya setel jugak. keropok dah beli, dah hantar, dah sampai rumah. Time to rest, walaupun bukan aku yang drive tp terasa letih dia. haha. esok keje weh.keje9999

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts