Monday, September 3, 2012

2 September 2012, Sunday ( KE rumah mama )


dilema nak pg ke x umah mama malam ni, kalau aku pg x study la jawabnya,klu x pegi macm rugi plak, ada makan2 p+ beraya & aku pun dah lama x melawat mama. Akhirnya aku pegi jugak dengan alasan nak release tension. Boleh la, kepala dah bersrabut. sekali sekali enjoy. 

Boleh plak aku tengok liverpool mlm arsenal kat sane. Sekali tengok game ni memang boring. After dah alih citer lain, tup tup 2 goals arsenal score. Podolski dengan cazorla. assist pun diorang gak. pergh, nasib baik aku ambek podolski. naik la sikit point aku. Ni ben arfa pun score. nice la. Boleh stay champion macam ni.haha. 

okeh, sudah2 mecoret nak study heat transfer kasi abes semua. senang esok lusa focus vibration. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts