Tuesday, September 4, 2012

4 September 2012, Tuesday ( Dr Idris )


Terbaik aku hari ni jumpa Dr Idris, tapi kena halau sebab dia banyak keje.haha.kesian, tapi xpe sebab dia cakap petang ni boleh datang kul 3. Macam2 gak la aku sembang dengan dia. Tujuan utama nak tanya soalan test. Belum tanya dia dah cakap yang test 1 x masuk dah. terus hilang semangat nak tanya. Tapi aku nak jugak faham dia punya solution. X sedap bila buat soalan x tahu solution. Sembang punya sembang macam2 keluar, ada isu student x faham2 apa yang diajar,isu test, isu HSE, isu marking paper, intern. Best jugak sekali sekala borak dengan Lecturer. Dia ada la luah sikit perasaan. Dia x faham samaada subjek susah or student x focus betul2. Hehs, aku pun x tahu nak jawab aku, biar pek jer jawab. haha. Xpe la Dr, student malas pun iye, subjek susah pun iye.

Paling best dia tahu nama aku.giler r, aku tanya mana dia tahu. rupanya sebab aku mintak dia jadi refeeree untuk resume hari tu. OOoo, segan la plak bila dia kenal, dah la aku x discuss pun dengan dia pasal intership. aku ambek jer. Dia cakap my mark for test 1 is OK, x tahu la ok bape, yang pasti average mark 30++/100. Nice memang terbaik ME & Vibration.. Bila dah abes borak tu balh ke IRC sambung study. Tips dia study tutor & Example.. tu jer. Kena work hard la dari sekarang.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts