Sunday, September 16, 2012

16 September 2012, Sunday ( besar badan )


Gilos, besar molek bdan dia, dulu kurus jah, loni bdan tough. Tahniah2 sun bae. teringin nak berbadan macam ni. Ntah bila agaknya. Kalau ada duit boleh la nak buat. ker benda ni xyah pakai duit? Nak besarkan badan bukan mudah, perlu duit komitmen, masa then nak kena maintain lagi. Agak rumit. However someday Insya Allah aku buat. Nak jugak ada badan katang2. haha

jom layan city hunter, lee min hoo berlakon. Aku kagum giler lakonan dia dalam boys over flower. Perform. Bagi aku tula citer korea terbaik penah aku tengok. Mantap, sedih betul2 sedih, serius betul2 serius. terbaik.*angkat cari macam boboiboy*.Episode pertama x best tadi budak2 kat twitter cakap best so after this kena tengok la sampai habis.

Terbaik pelarian. Nice drama from anuigerah skrin. Stuju 100% kalau tercalon. Sedih, sayu, pilu. Cute budak bobok ni berlakon comey, ala2 muka liyana jasmay. Klu bercakap tu, pergh perform. Mamat pun Ok jugak & Vanidah Imran, xyah cakap la, dah tentu mantap. Patut bobok panggil dia mak cik bukan akak. haha. I am rooting for Pelarian for anugerah skrin 2012.

Main cat ni aku x berapa nak pandai. Hari tu for ETP pun aku main hentam jer, ada yang betul2 kuning, ada yang x betul2 kuning. Kebetulan plak warna pintu kedai sama dengan project ETP hari tu. Aku x pandai cat k, so terima jelah apa yang aku buat. Next time ada masa cat la balik. buat finishing. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts