Tuesday, September 18, 2012

17 September 2012, Monday ( carrom )


lama dah x main benda ni. pelik pun ada. shotting semua out.haha. setakat nak main suka suka boleh la. Lepak dengan teman2 kejap. pukul 12 balik. Tadi minum air pun boring sebab xde bola. Tengok cerita bini biniku gangter. Liyana samsudin ni kiut jugak ey, tapi lakonan dia x berapa mantap. Aku suka tengok neelofa berlakon, walaupun seksi, dia punya skill mantap. Hopefully bertudung la ye akak neelofa suatu hari nanti. 

Dia x suka aku ker? persoalan ni sentiasa bermain dalam fikiran. haha. aneh dunia ni, aku macam ada power nak detect orang suka aku ker x. Kalau aku rasa dia x suka aku, aku pun x suka dia. As simple as that. 

Okay, dapat offer kerja kat kedai pokku tadi dari cik su & ika. sebenarnya aku macam nak jer kerja kat situ. yela to kill the time lagipun  ada ekspo boleh jalan2 kalau boring. Income pun ada, siap boleh tolong sedara lagi. tengokla macam mana nanti. kalau jadi aku bgtahu k.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts