Saturday, September 15, 2012

15 September 2012, Saturday ( Korea Drama )


X tahu la aku kenapa korean drama begitu menarik. Tengok first episode confirm nak tengok sampai habis yang lain2. Aneh2. Dia punya story line interesting. Then kisah2 romantik semua lain2. X macam drama indon & melayu. Storyline semua sama walaupun director lain2. Hehs, dah kemaruk korea agaknya aku ni.

Move on kepada event pagi ni, semalam Cik Wahab meninggal dunia. Sebab kematian x sure tapi aki cakap mati mengejut, problem kat jantung. After raya hari tu sebelum balik UTP aku sempat jumpa dia. Lebih kurang 3 minggu lepas. Ni first time aku jumpa dia sebab dia yang nak jumpa aku. So sempat la borak2, tanya aku belaja kat mana, bila habis, ambek jurusan apa. Tapi x sangkakan dia pergi semalam. Sihat jer aku tengok time tu. hehs, betullah dalam dunia ni apa apa pun boleh terjadi. Yang hidup ambik la iktibar, doakan si mati berada dikalangan orang yang beriman.

Pagi tadi lepak dengan ayah sa, tetiba jer jadi baik dengan dia. Ni mesti aki yang bagitahu aku ada mintak moto for internship. Aku sokong seratus peratus idea dia. Pergi dulu penang tengok keadaan macam mana. Kalau perlu bawak, bgtahu dia. Dia nak bagi moto dream. Moto tu baru lagi. Tengok la macam mana. Ikut hati memang xnak pakai moto tapi xkan nak menyemak dengan orang lain. Ada jugak dia offer aku tukar phone, huawei. Tapi aku tolak. Baru jer beli xkan nak tukar.

Oooo fantasyku, ceh, ingatkan boleh la makan bagi si Hazard captain, sekali seri 0-0. GG nguh gini. Tapi xpe sebab mostly semua orang dapat rendah.

Nak layan korea jap, secret garden then tido, pagi esok nak p cat pintu kedai...ADIOS~~~ 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts