Friday, July 29, 2011

29 Julai 2011, Jumaat ( Perubahan )

Alhamdulillah virus dah makin reda. Blog azwan pun dah xde kutuk mgutuk lagi, smua dah berubah. Hopefully everthing kembali OK!..tp ak x puas hati la pasal usha awek 2, bukan aku nak sgt pun just saje gurau2 dengan Juwe. Maybe dia ingt ak nak betul2. Tp x kisah la janji dah xde nak kutuk dia ni, kutuk dia tu..



Yeah henshin..Pergh sempena ramadhan yg bakal menjelma (1 ogos) ak target nak puasa penuh sbulan then perbanyakan amalan2 sunat sperti membaca al quran, bersedekah, berzikir, tolong menolong. But then satu masalah aku, ak x sure ak buat bende ni ikhlas ke x?bg ak mmg la aku ikhlas tp x tahu la betul ke x. orang cakap ikhlas ni klau kita buat sesuatu bende dengan rela hati, so kalu ak rela hati ak ikhlas ker?..pening2 but then aku akan cuba perbayakan ibadah aku. Aku sedar, nak dibandingkan aku dengan org lain ak kurang sikit. tu yg nak sgt ak berubah ni. Sekarang makin baik sikit nak dibandingkan dengan dulu. Zul sekarang ni perform, kadang2 aku dengki, jeles dengan dye, hari2 pergi masjid, berusrah. Tp ble Che bu tanya ak nak masuk usrah x?ak tolak alasan aku, x dpt bg komitmen. Sekarang ak betul2 blur. haha.Mcm2 daa. Tp selagi ak x buat bende2 haram dah ok. N aku akan cuba x buat bende2 yg x disukai Allah SWT. Isu masjid ni, bulan pose ni Insya Allah aku akan perbanyakan ibadah di masjid. Amin...

Kelas aku 1 je hari ni, thermodynamics 2. Ak dah terlupa pasal tutor EPM. Dah tu langsung x pegi. Yg pegi Juwe, Pok ka ngn Pe e. Time kelas thermo aku terfikir yg klau ak x start study sekarang mmg sakit 6t. tp fikir tu mmg fikir, yg bahagian nak buat ni susah. But i try.Amin..

Nak pegi semayang jumaat pun lambat gara2 Z tertido. Dye nak jugak pg walaupun sakit. I respect lu ma.. Walaupun ko lambat aku maafkan. Klau sihat lain citer.

Petang ak try study ITM tp ckit je ak baca sbb petang. baca banyak2 rugi, x masuk..Then kul 5.30 lebih g main futsal. yg x best smua stars turun hari ni, dak2 ni cakap ramai player UTP. N of course diorg mmg giler2 terrer. sepak bola dah la laju, padu. mmg damn la aku nak tangkap (td aku main keeper). But kitorang menang 2 matches, haha.kredit to Salman, Pek, Raez and Juwe. You all the best..

Rambut ak dah makin panjang dan berserabut so ambek sikit masa study untuk gunting rambut dengan bro min. Sekarang nampak la sikit mcm manusia. Td dah mcm sazzy falak. On the way balik bilik, aku terserempak dengan anis. Dye tegur aku gitu2 jer. aku pun xde isi nak borak pasal ape, dah nak sampai bilik ak chow la. Sori la mood x berape OK malam, kurang sikit sikap peramah aku. Next time mungkin kta boleh borak panjang.

1 comments:

Muhammad Azwan Ibrahim said...

salam w b t
x ke statistic total page view mcm dlm blog ak???

Post a Comment

Popular Posts