Thursday, July 28, 2011

28 Julai 2011, Khamis ( tolong! awek aku pontianak )

Hari ni aku agak kelam kabut sbb tenet jem dr pagi sampai ke malam. Last2 aku pinjam broadband hisyam sbb nak tgk facebook n update blog aku, biarlah x sefemes blog org lain janji hidup aku dicatat..



Pagi td dalam pkul 2am aku tgk citer 'tolong! awek aku pontianak'. Ni hisyam la yg suruh aku tgk, lepas abis aku wat assignment ITM cepat2 aku nonton. Citer agak best n heroin lawa so aku bg rating 4/5 untuk movie ni... Lagipun aku suka beno dengan watak bob yg nerd (lakonan Zahiril Adzim). Baik sgt sampai org boleh pijak2 kepala dye. Maya, puntianak pun cool gak (sazzy falak). Gaya dye cakap pergh mmg style. Ak pun pening mcm mana nak describe jalan citer dye sbb pelik sgt. Tp make up pontianak x lawa. Bg aku tu la flaws yg paling ketara. Klau ala2 omputih sikit mmg ak rate 5/5 filem ni.

 Kelas aku start pkul 3. Mcm biasa la, dah nama pun pagi, msti tido sampai ke tengah hari. Bangun tido aku siapkan assignment EPM. Asalnya buat 4 org, dah kepala aku serabut sgt + bengong2 sikt, habes aku buat smua. Tp x faham pun. Final dah dekat, next week ak kne pulun abes subjek2 yg aku x faham. masa nak g kelas Kelas EPM, aku jumpa wani, dye cakap minggu ni nak p rumah mama. Lama giler ak x g umah mak angkat aku ni, hampir 3 bulan. Harap2 jadi la. Nak je ak pg sorg2 tp mcm x best, klau ada wani ngn sopi heaven la sikit. Boleh suka suka. Hari ni aku dapat lecturer baru, sebenarnya x baru sgt sbb ar tu, time ak g bayar yuran, dye dah ajar kelas aku. Kelas mcm biasa la x leh nak focus, Aidil asyik duk cakap ngn aku pasal nak masuk tournament futsal. lagila aku xleh focus. Ada gap jap after kelas aku g beli jagung, ni mmg feverat aku, xde duit pun gua sanggup beb beli lu. kaw2 punya. The masuk kelas Mom.

bro aku puasa ari ni, patut la time aku offer jagung dia xnak. Duk asik cakap nak beli baju. haha minat beno ngn baju. Tp ak xleh nak pinjamkan duit aku sbb tengah pokai gara2 ak bayar hostel 700. Nasib baik la nuzul ada, boleh la si zul beli baju. haha.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts