Saturday, July 30, 2011

30 Julai 2011, Sabtu ( Flat 3A )


Flat 3A

yes, malam ni tgok cerita flat 3A, but frustrated bro. Jalan citer ntah apa2. Aku tgk dengan Nuzul dan Z. smua cakap bosan. Aku expect citer ni mengancam tp....haisyy.. Intan ladyana x sesuai la berlakon movie seram, kalu jiwang2 ok contoh macam kembar siang. Yg jadi hero pun macam ape, sampai aku x ingat siapa nama dye. lantak la. Kesimpulannya masa aku abes mcm 2 jer tadi. kalu korang belum tgk, tgk la, lepas tu banding dengan apa yg aku cakap. Serius rase nak skip2 smua scene..


Pagi tadi aku bangun lambat sbb semalam layan wira tunggal. ni satu lagi citer yg ntah ape2 but i keep reading it. Damn la wira tunggal membazir masa aku (salah aku jugak). Dye drag story sampai jadi makin pelik.


Asalnya hari ni nak g umah mama but x jadi. Sopi n wani xde text aku. Maybe esok kot. Dah lama ak x hang out ngn mama n family. Klau esok jadi ok gak. Sempat la aku release tension sebelum final exam.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts