Monday, July 25, 2011

25 julai 2011, Isnin ( Cloudwan the series )

Cuba teka  siapa dia. Haha. Cloudwan ni blog yg sedang hangat diperkatakan kat kelas aku. Rojok n the geng sibuk duk ckp pasal blog juwe. Minat x minat tp g2 la. Bg ak blog 2 normal melainkan ada la sikit2 isi yg x sepatutnya ada. Asalnya aku x tahu pun Juwe tuju kat dye smua2 2..Biar la janji aku bahagia. Pasal mereka 2 ak no komen. Kat facebook pun byk dah berita ni tersebar. sure hot beb. X sabar ak menanti post2 baru cloudwan Ibrahim..ni post2 samah kat wall facebook aku.

-'bullshit mu yen.. mu buat ak bc blog Azwan D Cloudwan.. blog paling hangat d hangat.fm..'

-'sape nak layan citer cloudwan the series.. citer paling hangat d US.. Ayen Raifs suke kan nye..'

juwe, masuk lalu samah dalam blog mg..

Pkul 3 ak ada tournament futsal. Ak x pro sgt main tp sekadar mengisi kekosongan. Biar la x main sgt pun 6t janji aku sokong teammate ak yg main. N thanks to pek sebab sudi bayarkan duit hostel aku kat ITMS. Beratur panjang kot nak bayar bende ni, kalu ak mmg x tolong. Kira2 ak bernasib baik ada member mcm Hisyam n Pek.

haha. last2 pek x bayar gak sbb ramai orang. xpela, esok kita try. Futsal x best sgt la, smua main x semangat. Ada 5 team n kitorang dpt no 3. Ok la 2 boleh medal. Team diao 1, aidil, adha, aku, godib, mat z, usamah, Zul afif, Mus. Apa2 pun hopefully next time boleh masuk competition lagi. sebenarnya ada pesta durian kat V5 court, tp ak dah mcm letih sgt, x jadi makan durian. Mmg rugi, 2  biji durian dah rm10 bro. Klau ak bedal 2-4 biji dah untung dah. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts