Sunday, July 24, 2011

24 Julai 2011, Ahad ( Lenguh )



Esok da masuk kelas balik. Ak berharap sgt aku ada 2-3 hari ahad, mesti heaven la kalu cuti hari2. sekarang ni tengah hangat pasal blog cloudwan. Fuh sure hot beb. haha. Tp yg kutuk-kutuk org 2 x payah la. Aku sokong yg bahagian khalifah and novel tu. sendiri sendiri sudah x payah nak ambek tahu hal org lain.

Pagi aku srapan x ajak nuzul.haha. bukan apa, ak sarapan pkul 10.30am. Msti nuzul ckp, 'tunggu zohor la'. perut ak dah lapar so ak makan dulu. Then tengah hari, nuzul asyik ke bilik ak. Ceee nak ajak aku makan la 2, tp nak tggu nuzul ajak payah. Asalnya aku wat senyap jer, perut dah kenyang. Tp makin pelik aku tgk n uzul. Nak x nak aku kne gak p makan, nak tutup secret ak sarapan td.haha. disebabkan dah kenyang ak order alabama jela. Apa apa pu alabama V5 terbaik..

petang nak tido x lena ada jer yg kacau aku. Then dah malas tido ak tgk movie, cerita puntianak 3 cerita 3 sutradara. Seram bro. meremang bulu roma aku walaupun tgk pukul 3 ptg. Ada 3 cerita puntianak smua,

1) Asal usul puntianak
2) puntianak Gua Musang
3) Puntianak modem

Yg no 3 tu style, ada ala2 resident evil. Tp ak tgk skip2 so xleh la nak citer panjang. Btw time ni hujan renyai2, sesuai sgt untuk rehatkan badan yg dah letih.

Yup malam of course study untuk final. Klau x sekarang bila lagi????

1 comments:

Wan Nur Syahirah said...

assalamualaikum.nak komen sikit pasal blog cloudwan the series if i'm not mistaken. Itu mmg blog dia,hak dia.tapi air muka org kena jaga jugak.sindir menyindir dengan cara yg salah.sya dah maafkan apa yg dia tulis.sbb sya tau bukan semua orang perfect,pasti akan ada silap.mungkin dia hendak menegur tapi caranya salah.tu je la..:).

Post a Comment

Popular Posts