Tuesday, July 26, 2011

26 julai 2011, Selasa ( Blog hot, komen mesti hot )


Pergh, bgun pg2 ak bukak facebook,blog cloudwan semakin hangat diperkatakan. X kira kaum wanita mahupun lelaki. Isu isu yg diketengahkan amat menarik dah sesuai untuk semua peringkaat umur. Hopeflly Azwan ibrahim akan terus menulis untuk fan club Cloudwan..ni la antara hot posts n comments kat facebook. aku ambek yg mane ak rasa hot

'Jonah Fahmi : apsal blog Azwan D Cloudwan dapat sambutan hangat semacam ni'

'Fazira : kalu korang kuat sangat usha aweks, lepas ni korg pula yg dapat aweks (bini) yg kuat usha jantan.... padan muka! (sumber: blog cloudwan azwan)'

'Mr X : buat blog panas pun ...asal jd pengajaran bg umat yg sedg "lagra" dgn duniawi'

'Mr Z : dan penulis blog pun kene berjage.. jgn riak.. ati2 penggunaan bhase.. jgn ikut nafsu.. mnde x jd kat kite, sedap la ckp.. '

'Mr Z : suh ejah msuk lam blog azwan r.. najib turun padg nye.. '

'Mr P : kawan2 jangan banyak sangat usha awek ( nk2 time makan ) nanti dapat bini kuat usha jantan....'


dah makin panas ni, ak stop dulu la pasal ni...x pasal2 kene tibai 6t..glurppp



Mimpi ak malam td pelik but then mmg style. Hahaha. mimpi reunion satu batch SPM 2008. Yg pelik xde perempuan. yg style, ramai pegi, dpt la ak jumpa cikgu and member2 lama. Kakak yg jaga kat dewan selera pun sama. macam2. Aktivit reunion 2 ak blur2, tp seingat ak mcm hari2 persekolahan dulu. Ada solat jemaah kat surau, ada kene denda, ada pg kelas ramai2, main bola sekali, banyak lagi la.  ( X sure la berapa hari reunion ni ).

Pagi 2 kelas terpaksa aku ponteng sbb nak bayar yuran hostel, kalu x bayar x dpt exam slip then x dpt masuk final exam. hari ni last. Lepas2 ni klu nak ambek kena bayar rm5 untuk satu hari.  Betulkan cakap rara, kalu no monet no final exam. pergh, mcm2. Btw pek tolong bayrkan yg juwe punye ak tolong bayar yg member dye. Xde hal sbb bayar sekejap je pun, yg aku takut ada mulut2 kat belakang duk mengata kita. Sbb ak pun msti x puas hati kalu terjadi bende ni kat aku. But then all settled walaupun ambek masa 1 jam lebih. Exam slip pun lepas nak ambek. Ak tgk kebelakangan ni ramai pekerja yg x mesra. Muka masam. maybe sebab ramai sgt org kot. Xpe x ambek hati sbb ak faham. But then abang yg aku bayar 2 style. boleh borak2 gurau2 sikit. Tp mcam x adil la sbb kat belakang ramai lagi org yg nak bayar.

After makan aku jumpa iera kat cafe. Sempat la borak2 kosong ngn dye. Mcm2 la dye citer kat aku. Aku pun dah  lama x borak dengan dye. Dulu rapat gak sekarang kurang sikit sbb lain course. Tp x pe janji jgn buat2 x kenal sudah.

Malam berserabut giler2, x pasal2 Z eksiden. Mcm teruk gak aku nengok. Seram ~~~~..Btw sebelum 2 dye n Zul tolong ak duk edit foto untuk hias blog aku. tup tup tup, dalm 30 minit lepas 2 ada junior hantar dia balik dengan berdarah satu badan. Aiya..Nasib baik la moto pehe zaini calar sikit je. Hari tu moto dye dah eksiden dah. Klau yg ni teruk jugak, konpem lepas ni x bg pinjam. Pe e tanye pasal Z time aku tolong hantar helmet n kunci moto dia. Ak cakap la ok jer, xde apa2. So far so good. Asalnya nak jugak aku kelentong sikit tp x jadi, bende ni bukan boleh dibuat main..

Anyway process edit mengedit blog aku melarat sampai pagi...Lepas lappy ak jam, ak tido.. 

2 comments:

yuna icha said...

lorh, mu ade blog gop?. hahha. bravo bravo

NiDaYanA said...

huiyoh.. cantik nye blog. camne buat? -.-''

Post a Comment

Popular Posts