Tuesday, August 16, 2011

16 Ogos 2011, Selasa ( Si kiut )

Yezza, you are damn kiut girl.haha...Sori to say la but i really like you...

Nak tahu sapa,

xyah riso

bukan sapa2

just someone

yg aku x kenal

jumpa kat masjid


hahaa



Yup Aku suka si cilik yg main kat masjid time orang tarawwih..dye dengan member dye (smua lelaki aku rasa, cuma kadang ada la dak pompuan ). Suara x payah cakap la,lantang, garang, budak laki2 dy cepuk mcm tu jer. Btw muka dya sentiasa senyum.

Tp yg x best dye main dalam masjid, dah la kat bahagian laki2. Sorang sorang pompuan plak tu, dah mcm leader group ak nengok..

Btw sepanjang ramdhan ni, x miss kot dye g masjid ( walaupun ikut ayah dye ). So xkan aku nak miss kan, Insya- Allah ak xkan tinggal terawih tahun ni. Kalau ak berharap pada Allah, nescaya Allah akan tolong aku, tp kalau berharap pada manusia, kecewalah aku hendaknya...

Kuiz thermo style habes. bulih duk rapat2 n boleh discuss, ak thumbs up la kat Dr Aklilu. Dengan kuiz ni jugakla aku faham mcm mane nak buat soalan tu, all kredit to hisyam. Dak2 ni banyak yg ada presentation untuk MOM, group aku hari khamis. X tahu la nak present ape nanti. Aku rasa, pegi sana the cakap apa apa yg patut. Maksudnya sekarang masih blur. Sampai masa tahula tu..

Terawih td jumpa lagi si cili tuv,tp dye x pandang aku.haha..xyah risau sbb esok jumpa lagi...Btw, bila awak nak semayang si cilik kalau asyik duk main kat blakang tu, dah la pergaulan bebas..haisy...Esok semayang lah k, slow slowwww

2 comments:

Anonymous said...

sape housemate kau yang buncit tuh? kirim salam dekat die

Zinedine Zaiddin said...

hahahha...hak mane satu yin...ak x nampak pun

Post a Comment

Popular Posts