Monday, August 15, 2011

15 Ogos 2011, Ahad ( Kalah Lagi....)


Dato Lee Chong Wei



Semestinya pasal badminton time tarawwih tadi. Yup kalah, tp kalah bermaruah. Walaupun aku x tengok game Dato' Lee Chong Wei, ak tahu dye mesti dah main bersungguh sungguh. Serius aku cakap dye lain dr sportman Malaysia yg lain, dye bukan nak duit, bukan nak nama. bukan nak no 1, tp nak mengharumkan nama Malaysia di mata dunia, come on la guys, berapa kerat sgt orang Malaysia yg nak harumkan nama negara sendiri. SO xyah la nak kutuk2 negara sendiri. If you are ashamed to stand by your Colours you better seek for another flag- Allahyarham Mokhtar Dahari

Haha.Lagi berita hot, Spain Super Cup Bukan milik Barca. Tp buka kalah, seri 2-2. Barca- Villa ( gol lawa siot ), Messi ( boleh than ). Real- Ozil ( Lawa la jugak ), Alonso ( nasib maybe ). Apapun Aku rasa real; perform giler sbb tgk higlight first half, 2 kali jer barca serang (2-2 yg gol ). Real punya, mak oiiii dekat 10 kali. X tahu la klu video tu fan real. Klau mcm nilah Bek barca, terbang la tittle2 musim lepas. Btw ak kagum giler dengan Thiago alcantara, stylo dye gelecek.


Thiago Alcantara

Ilmu apa dye pakai ak x tahu, but Umur 20 tahun, skill gelecek dah macam messi, lepas ni fabregas lak masuk so mmg kuat abes bahagian tengah, alang dah citer pasal bola ni ak list sek2 FC barcelona

GK- Victor Valdes, Manuel Pinto

Defender- Dani Alves, Adriano, Puyol, Fontas, Pique, Abidal, Maxwell

Midfield- Macherano, Busquet, Xavi, Keita, Iniesta, Fabregas, Alcantara

Striker/winger- david VIlla, Pedro, Affellay, Alexis Sanchez, Lionel Messi

sebenarnya ada lagi tp yg banyak main diorang ni la. Paling aku admire Lionel Messii.



Ability Villa bukan dari dunia nii


Sekali lagi aku berbuka dengan ayam 2 ketul, sure best bro..ak kalau kfc, setakat dinner plate mmg x cukup, paling kurang satu bucket. Tu baru puas hati..Btw mak sedara ak pun dah cakap muka aku mcm ayam. Alahai klu macam ayam, mana yg samanya, And of course aku bukan ayam, aku pengemar ayam...

2 comments:

hakeey said...

Salam. bru ak tau mu ado blog ayen! haha
ak follow dh ni. jgn lupa follow ak blk.
TQ~

Ayen Raifs said...

Orite..nanti aku follow mg deh..

Post a Comment

Popular Posts