Sunday, September 9, 2012

9 September 2012, Sunday ( The girl that i hate )


Tiap kali balik jer memang nilah post aku kat blog. Lepas berhempas pulas dengan final, tibala masa pulang kekampung, sambung raya. oooyeah..Tonight naik bust kat taman maju terus ke terengganu. Hope for the best tonight. Insya Allah

Pagi ni jalan2 rumah abang lan dulu. Ni first time aku g sepanjang kat UTP ni, Btw aku x rasa ramai yang penah p rumah abang lan, dah la dekat Kuala kangsar,. Jauh kot dengan UTP. Makanan rumah terbuka ni superb siot. Ikan siakap masak 3 rasa. pergh, ditambah plak dengan ayam masak merah + sayur ala2 coleslaw. Apa lagi ek, o ya, ada tembikai, mee kari, rojak, colek buah & air sirap. kenyang2, kalau x beringat memang habis dibantai semua. Kerol dengan ami rembat semua mana yanga da.haha terbaik la. aku nak jer tapi perut dah penuh. kansel plan

Budak kecik ni rambut macam hafiz, kerinting lawa gitu. haha. lama x main dengan budak2. nama daniel kot. Aku Xde la pandai sangat melayan budak2 tapi kalu nak main2 tu boleh la. Semoga kita jumpa lagi ye dik. Banyak jugak fotoshot tadi tunggu ida dengan din upload jah. 

before balik UTP pg rumah mama kejap. semalam dah datang sini, hari ni datang lagi. Ni semua sopi punya pasal la. Nak singgah kejap la. kalau aku tahu aku datang jer hari ni. Jumpa mama, abg cik, abg yan. Opah pun ada sekali. dalam 10 minit kitorang sampai opah n the geng sampai. the geng X kenal Lol. tapi yang pasti adik beradik mama. 

Waiting for the time to departure, sayonara UTP...Perak. later on i will be in Penang island. \

haisy geram pun ada aku dengan chinese girl ni, dah dia bg aku tempat duduk kat situ, why you no let me sit. Aku xde la desperate sangat nak duduk tepi ko. Xde la lawa mana pun & memang x hingin la pendek kata. Tapi please respect the others la. If x suka duk tepi lelaki mintak la tukar nicely dengan orang lain. Think simple jangan selfish. dah malas aku nak layan. Seat yang aku duk ni pun kena Claim balik dek tuan dia pun Chinese tapi boy. Pindah tempat lain pun kena claim balik.2 Last2 aku mintak tukar dengan girl ni, nasib baik la dia baik. Muke pun sweet jer, manis orangnya. Melayu kita la. Thanks girl, even i don't know your name but you are way too awesome. haha. Thanks again. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts