Sunday, September 9, 2012

8 September 2012, ( Lots of things to story )


Know what, today i feel very happy yet so lonely. Hisyam off to lumut with Z for renting a house. They leave around 1pm. Zul went to Ipoh with his usrah group. Now it is just me alone with my laptop. 

haha tadi aku buat kerja giler, ingtkan nak bungkus makan kat bilik. Ternampak si romly, Cambodian. Boleh la join sekali lunch sementara tunggu Baju aku siap dibasuh. Tup tup ada geng2 cambodian. Memang siot tadi, diorang cakap aku diam jela, mana nak faham. Just sikit2 ada la diorang buat2 sembang dengan aku. Macam x puas hati jer aku makann  dengan diorang. Lantak korang la, plan asal nak bungkus kot. disebabkan nak tunggu baju aku rela makan dengan korang. Better dari makan sorang2. Romly ni pun macam x suka sangat jer dengan aku. Ada aku buat dia sakit hati ker. Pun lantak la aku just nak tunggu baju aku je pun. LOL

Tu satu hal, lagi aku geram dengan si pek, raez & qayyum, serius paling menyampah kalau ada yang masuk bilik aku then tinggalkan pintu terbukak luas ala2 open house gitu. Banyak sangat duit aku nak buat open house. Please la tutup dah masuk. Sigh. Nak layan Dark Shadow pun x comfortable kalau camni. Oo ya, Dark shadow ni stylo. Starting power giler membuatkan aku nak tengok sampai habis. Tapikan dah dekat2 separuh tu jadi boring la plak. It is not as nice as the intro. rating aku bagi 7/10. sebab latar masa & tempat dia stylo. Pelakon pun OK just jalan citer at the last part mengarut.

Tonight simpan barang2 kat rumah mama, habis intern sem depan ambek la balik. Sorry mama menyusahkan mama. Dah la mama tunggu sampai kul 10pm baru dinner, semua sebab tunggu kitorang. I apologize for the second time. Btw dinner n biskut raya tadi best.haha bila la plak kita dapat jumpakan...All the best in your life ma & ayah. Abang yan, abang cik, adik dalil, kak ngah, yob. All the best jugak. 


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts