Tuesday, August 28, 2012

27 August 2012, Monday ( Doctor )


Hari ni aku jumpa doctor sebab dada rasa lain macam, or ni perasaan aku? Nak x nak aku kena jumpa dr, tapi takut gak. Kalau2..mmmm..

At the end aku jumpa gak, benda xde la sakit mana just macam x selesa jer. Study still lagi boleh. Dr cakap heart beat aku ok, semua ok. Maybe just anxious katanya. Aku pun rasa macam tu gak sebab banyak sangat aku piker 2-3 hari ni. Ada la dia bg ubat sikit, gastric, angin n tahan sakit. Thanks Dr sebab hilangkan sikit tekanan dalam kepala ni. Yang anehnya, asal aku jumpa dia jer konpem suruh bukak baju. Macam pelik tapi bukak jela. Kang x check plak. Macam2 aku explain kat doc tapi dia x faham. Haisy..

Ha a time main bola rasa x selesa tu de. Dr pun ckap pelik sepatutnya time ni la klu makin sakit. Kadang klu ak buat x kisah, x rasa pun, klu piker terasa selalu.

Apa apa pun tengoklah 2-3 hari lagi. Insya Allah everything will be fine. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts