Monday, August 27, 2012

26 August 2012, Sunday (sampai sudah)


Tiba2 teringat rumah. giler r, besar2 pun homesick lagi. Apa yang aku kesal ialah x dapat nak main bola & futsal kat kampung. selain tu aku rindu adik2 sepupu aku. X tahu kenapa tapi tahun ni memang beraya sakan . Tiap2 hari ada jer aktiviti. Tu pasal sayu bila nak tinggal rumah. Macam2 benda terjadi raya ni, pendek kata raya terbaik pernah aku alami.

Pegi rumah iso, makan char kutiaw, Che da belanja baju melayu pantai timur, BBQ night, ke rumah Tok Long, buat tournament pes sesama sedara, futsal tiap2 hari, main fantasy, makan kuih raya, Pergi bari rumah pok mi, jumpa che su, che ngah. Semua best.Next year klu macam ni mesti best.

petang ni aku tido sambil terkenangkan kenangan kenangan raya. Macam2 aku pkir, sampai tertido. Sedih, sayu, suram. Bangun2 terus main bola. Lawan team che bu tapi x official la. Menang besar 4-0. Serius x adil game petang ni sebab team Vifor ramai player. Tenggelam terus team SG. Btw aku enjoy game ni sampai terlupa kenangan raya. memang bola memainkan peranan penting dalam membuatkan aku happy. haha..esok kena start study dah. good luck yen

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts