Monday, August 27, 2012

25 August 2012, Saturday ( balik la balik ke UTP)


Ni aku nak balik la ni. Sebelum off to UTP, nak kena type jurnal for today. Hari  ni ramai sedara mara dah pulang ke rumah masing2. Tinggal Che da & teh jer. Zehe pun dah balik ke Asrama. Malam ni giliran aku plak, Balik UTP dah xleh nak beraya, selain mengadap buku aku x rasa ada lain2 aktiviti. Paling penting kena siapkan projek Vibration.

Ni nak cerita pasal study, awal2 sem hari semangat giler aku study bila dah pertengahan sem & akhir2 sem ni, malas semakin menjadi jadi. Nak score macam mana lagu ni? CGPA mahu kena naik, setakat boleh 3.00 GPA mana nak lepas 3.5 for CGPA. Right now aku hoping for A for PCS & also Heat transfer, lagi 3 subject kena struggle for B. A tu memang x lepas aku rasa. Xpe la we will see how things goes.
   
Bas lambat lagi, ceh, dah la lambat lepas tu aku xde seat. Last2 kena duk kat seat second driver. Memang seat ni x sedap nak tido punya la susah, dah dpaat tido, terjaga plak dek jalan yang berliku liku & brek . Ikut hati nak jer aku mengontoks sebab x dapat seat. Tapi ingatkan kawan kira boleh counting la.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts