Monday, August 27, 2012

24 August 2012, Friday ( KB )


Malam ni aku tido rumah we, teman sedara mara. Esok kebanyakan mereka dah nak pulang ke Bandar. Dulu masa kecik selalu jer tido sini siap bawak baju lagi. Dah besar2 ni segan la plak. Tapi xpe hari ni aku tido sini. Nak sembang dengan uncle n aunty. Boleh dengar citer masa mereka kecil2. Lawak ada, seram ada. Haha. Seronok dengar, lebih2 lagi kalau dengar dari che da.

Pagi ni ingat nak teman Che Da g KBesut. Last2 ttdo, tahu2 kena tinggal. Xpe la, aku de plan lain, g dengan naim.Lagipun ak x bgtahu Che Da yang aku nak ikut. terkejut gak aku pok su din ajak p makan nasi kedai mat kamil. Jarang ni, aku Nampak ekonomi pok su dah makin stable. Siap boleh belanja makan. Untung la dah ada keje tetap. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts