Monday, August 27, 2012

19 August 2012, Sunday ( Salam Aidilfitri )


Salam aidilfitri semua, terbaik raya aku tahun ni, semalam dapat baju raya, kaler pink. Usha2 twitter ramai gak yang kaler pink. Fare mintak aku twitpic baju raya, tapi x sempat. Beraya situ sini. After semayang raya. (Kali ni aku lebih yakin dengan semayang aku). Kami sekeluarga bergambar .  Aku ambek gambar dengan ma, abah, ada n zehe, complete gambar raya aku, kami sekelauarga pun ada. Next pg rumah my grandparents. Bergambar dengan adik2 sepupu. Wawa, ajiq & sephia.  Plan raya macam biasa, kerumah ayah chik rahim, ke rumah tok ngah, ke rumah tok su. Aku macam biasa la, mana nak dapat duit raya banyak2 dah besar2 ni. Belah rumah abah memang sikit income. Rm1 dari aki, rm5 dari cik ha. Tapi petang nasib aku lain sikit, At first. Dapat rm10 dari tok su then dapat rm 5 dari pok mie, then dapat rm 10 dari che Su. Alhamdulillah, ada la duit aku nak berfutsal. CUti raya ni mesti banyak futsal.

Rumah Che Ngah ramai orang, x sempat aku nak rasa mee kari. Ada steamboat lagi.  Steamboat sempat rasa sikit. X sedap sangat. Aku pun mana suka steamboat. Before ke rumah che ngah, nasik rumah pak Ngah mat lu. Nothing much here, jumpa sedara mara jer. Macam raya dulu2. Rutin mesti sama. Aku tengok rumah che ngah dah makin besar. Bila nak siap agaknya.

Tapi malam ni pelik sikit sebab Biasa aku p rumah wan. Kali ni aku beraya rumah eju. Makan nasi minyak sambil tengok game Chelsea. 2-2 gol di awal perlawanan. Ceh. Boring kot game. Tapi x kisah la janji eden hazard score. Awesome. Point fantasy aku tinggi sebab hazard capatain. 20. Ada lagi satu match hazard x main. Asley cole & terry pun dpat point for clean sheet. Raya aku lebih bermakna kononnya. Haha

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts