Sunday, August 19, 2012

18 August 2012, Saturday ( esok Raya)


Awesome, aku dapat baju raya hari ni. Thanks Che da, alhamdulillah. Kaler pink lagi.haha. Ada ker wawa cakap aku pondan sebab ambek kaler pink, bila aku cakap kat dia balik, dia cakap dia pompuan so xpe kaler pink. Stereotype sungguh adik sepupu aku ni.haha. Dah la berlari satu pasaraya pantai timur. Tadi dah hilang nasib baik jumpa. Di ngan si Haziq tu sama jer. Sorang lagi atiqah. Tuan dah besar pun still nak main lagi. hehs. i really enjoy shopping hari ni. nak2 dpat baju baru.

So malam ni start epl & x sabar aku tunggu result fantasy aku. harap2 la dapat duk atas. Nak kena manage betul2 season ni. Nak masukkan michu la, mahal pun mahal la. Kena gadai sorang. sape ntah aku nak buang.

Esok dah raya, persaipan rumah belum siap lagi, mungki pagi ni baru buat. dalam kul 4am. Buat malam x cool. Satu lagi hal, ada ke patut waiter kat kedai makan tadi x ambek order customer, dah 2 group customer blah sebab xde yang p ambek order. X faham la kenapa dengan pekedai pekedai sekarang. Nak harapkan sapa lagi kalau x customer untuk dpatkan duit.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts