Monday, August 27, 2012

20 august 2012, Monday ( Raya kedua)


Dapat kunjungan teman semaktab dulu, awe, Joe & teri. Xde la lain sangat muka diorang. Maksud aku aku still boleh cam diorang. Ceh ingatkan nak terus gerak pg beraya, sekali siap boleh makan nasi air rumah aku lagi. Sedap sangat agaknya ma buat sampai habes dibantai diorang.

Next trip kerumah noli. Baru la aku tahu kat mana rumah dia. Sini jer pun, betul2 tepi sekolah memandu. Masuk selekoh sikit dah jumpa. Yang aku perasan muka family noli semua x sama. Dari mak ke kakak ke abang ke noli ke adik semua x sama. Bila ingat balik aku pun x rasa family aku semua muka sama. Mmmm, aneh2 ada family muka semua sama macam fare or iso.

 Lagi yang menarik kat sini, time raya ada nugget ayam. Haha. Mana nak dapat nugget time2 macam nie. Aku ni dah la hantu nugget memang habis aku makan. Kalau malu memang x de hasil. Yohoooo
Plan asal nak g rumah hatima. Tapi dia xde kar rumah. Hatima? Kenal memang kenal but then x pernah cakap dengan dia. Dia ni high class sikit time sekolah dulu, aku low profile, konpem x pernah borak. Puteri dengan orang kebanyakan. Memang xlah.

Ke rumah tce nona. Malangnya tce xde. Adk dia yang greet kitorang. Lepak jer sini. Mula mula pun x tahu bro ni adik beliau. Bila Teri Tanya baru la terkejut semua. Ingatkan abang. Katanya tce pg rumah mak mertua kat tanah merah.

It is time for we to apart, me & joe went together. Teri & awe pulang ke rumah masing2. Joe sugget pusing2 bukit keluang. Aku pun tengah xde plan ni, boleh la pusing2 kejap. Ambek mood study.
Malam ni aku lepak rumah We, layan karenah sedara mara. Best setahun sekali dapat lepak dengan diorang, main best, bola, makan2, tengok cerita. Macam2 la. Btw tenet rumah aku dah xleh nak acces. Abah buat apa ntah.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts