Tuesday, August 2, 2011

2 Ogos 2011, Selasa ( G- Shock orange!!! )

Sahur macam semalam, bezanya hari ni ramai lagi yg beratur, tp nasib baik lauk feveret aku ada.ayam masak pedas. Aku klau x masak mcm ni,  baik ambek nasi kosong + ayam. Hari ni pun aku jumpa Aisyah tp dye blah lepas tgk ramai org. minum air jela, yg turun sahur aku, Pe e, Nuzul n Juwe, lain2 aku x sure diorang sahur macam mane. 

Kelas aku start kul 8, sempat gak aku main megaman 6 n tido. Alhamdullillah aku g kelas hari ni, skali ada pop quiz, dah la sikit yg datang. But then soalan theory, jawab jela apa yg aku tahu. Main bubuh jer, nak expect apa lagi klu pop quiz macam ni.

Balik bilik  study ITM jap, ptg kang nak test. hopefully la boleh score sbb ak dpt rasakan test 1  hancur lebur..Klau x alamatnya kne score 100% la final untuk dapat 'A'. Duk layan facebook, tiba2 tenampak jam G-Shock kaler oren pergh lawa siot. Nak jer aku beli tp org mcm aku manalah mampu harga dye dah leh buat aku sahur + berbuka untuk seminggu. 



Ni la dye jam tu. Lawa memang lawa, sekali dengan harga dye lawa.. Nak x nak knela tahan nafsu aku.  Nanti dah keje time 4 bulan cuti aku nak angkat satu..

Lepas Tutor MOM, ak lepak kat bilik nuzul sebelum g test ITM sebab malas sgt nak masuk bilik. Terdengar la perbualan member2. Diorang cakap pasal2 blog2 hot. Time ni jugak la ada yg cakap aku emotional. Tp xpe aku x nafikannya. mungkin betul mungkin x, yg pasti aku xkan buat sesuatu yg org x suka, dah cakap hari tu, kalu x suka nama anda dalam blog ni, pm aku n of course aku xkan taip lagi nama ko kat sini. No worries happy go lucky!!!.. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts