Monday, August 1, 2011

1 Ogos 2011, Isnin ( Sahur )





first sahur dah mcm2, bangun lambat then kne plak tggu nasi masak.aduhai cafe knape x masak banyak2 nasi tu, ni x citer lagi pasal lauk habis. Nasib baik la ayam sempat masak sebelum aku ambek lauk2 yg lain ( aku maksudkan telur ). Zul, Pe e ngn Juwe makan V2, ak dah malas sgt nak gerak, makan jela kat cni.  Aku makan ngn bro umar teman aku, ngn beberapa member dye ( merempat la, dah smua g V2). 

Terserempak plak dengan aisyah. Dye makan sorg2, asalnya aku ingt dye nak bungkus. style giler. aku suka style dye ni.xyah nak gedik2 bungkus makan bilik. haha.macam2. Lepas abes makan, dah nak subuh dah. langsung pg masjid hari ni. Thankz dude sbb ajak aku g masjid. Best gak solat kat masjid, release smua tension..tenang....klau kat bilik,haisy.....

Nak mandi pagi pun susah sekarang, ya Allah, sorang2 mandi 10 minit ++..hari tu kan dah cakap,kalu kita sorang nak mandi xpe, ni smua housemates nak mandi kot. Pliz la..Bengang jugak la pg td, tp sekarang dah ok. Sesetengah org ambek mase mandi so no hard feeling. lain orang lain jiwa raga. Sori kepada housemate krana terpaksa bersabar dengan sikap aku ni...

Kelas hari ni agak cool sebab smua habis awal. thumbs up untuk Dr Hussain, Lecturer EPM ( x tahu nama sbb baru lagi ) and Dr Aklilu. Yg best esok ada quiz untuk Fluid Mechs 2..Tp x payah sgt sbb dye dah bg tajuk topik yg masuk. Baik gilerkan Dr Hussain, klu lecturer lain jangan harap la..

serius hari ni aku emo sbb banyak tido. Btw nasib baik la ak sempat abeskan chapter 6 ITM, so malam ni pulun bab 8 then buat soalan2 lepas.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts