Wednesday, June 6, 2012

6 June 2012, Wednesday ( Internship )


Bila aku tengok Hisyam study malam ni @ buat assignment jadi semangat nak study. Panaskan air, buat sup campbells. Stay up sikit..

N aku rasa diri aku dah makin riak. Tbe2 rasa macam ni. Ya Allah jauhkanlah aku dari sifat takbur, riak, angkuh, sombong. Sifat2 mazmumah ni la yang bakal menghancurkan umat. Asal bercakap jer, dah ada rasa bangga. Haisy apa nak jadi ni. GPA x tinggi sangat pun. Muhasabah diri yen. 

just wondering if i can apply for International Internship. Macam susah jer bunyinya. Aku pun x sure nak pergi ke x. Macam nak pg. Bila fikir balik masalah2 yang bakal aku hadapi terus x jadi. If dalam Malaysia aku prefer Kat Johor Bharu, senang sikit ada sedara. Bukannya nak duduk kat rumah diorang, just in case kalau de emergency. Duit x cukup ker, sakit ker, apa ker.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts