Friday, April 6, 2012

6 April 2012, Friday ( X berapa baik)


2-3 hari ni nasib aku x berapa baik. ETP ntah apa apa, kotak pensel hilang, CS tadi dapat soalan agak memeningkan kepala. semua macam x menjadi. Haha..Time ni la aku kena banyak bersabar. Selama ni aku dah senang banyak, apa salahnya kalau sekali aku susah. Nak score semua CW yang lain2. On the mood for final exam also. Aku, kalau dapat rendah test memang semangat betul la nak jawab final exam.

Masam Mukan Puan Rosmawati tadi. Sampai hati dia cakap aku x kenal dia. Aduyaiii, aku ingatkan dia tertinggal apa, tu yang buat bodo time pass through dia. Sekali terkena, dibantainya aku x kenal lecturer sendiri. Pedih hati ni sapa yang tahu. Time test pun xde la mesra sangat. terasa macam apa plak jawab test seserius itu. Kira2nya kucai macam expert gak. Style dia bgtahu jawapan macam betul jer. Juwe pun sama. Xkan aku jer yang sangkut. Lantak la, nasib aku baik sebab Juwe belanja Wafer, padahal duit aku jugak yang dia pinjam dulu.

Ingatkan nak pegi rumah mama esok tapi Wani nak pegi petang ni, terpaksa korbankan bola sebab memang dah lama sangat x jumpa mama. Pukul 3.30pm gerak p Bota kanan, rumah opah. Kat sana jumpa Opah, ayah. Mama belum balik lagi. kerja hari ni. Sarat megandung pun kerja. Apa lagi, alang2 dah ada kat sini, makan2 sikit. kek, pisang, mangga dan air MILO. Semua own make.

Hari ni, kerja makan dari petang ke malam. Bila mama balik, dia order sate. Mak aii, makan sate plak dah, tadi dah pekena kek bagai. Boleh kira feveret gak sate ni..

Dah makan makan lagi. Kali ni Dinner plak. Ada Tom yam, Pekasam, telur dadar, sardin. Walaupun x sehebat mana tapi 2 pinggan juga la habis. lapar punya pasal..

Sorry mama, teringin nak tido sini tapi ada banyak benda yang x setel kat UTP.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts