Thursday, April 5, 2012

5 April 2012, Thursday ( Goals )


Kuiz MED dah macam test. Berlambak GA tolong Lecturer conduct kuiz. Planning asal dah berterabut. Ingat nak tengok lecture notes tapi kalau dah ramai macam ni. Imposibble. Sekali soalan assignment dia buat jadi kuiz, nasib baik la aku faham macam mana nak buat kuiz tu. Alhamdulillah. But then rasa macam tersalah buat jer assignment tadi. A little bit different soalan dia dengan assignment, still the method is the same. Satu jer aku x faham, yang part moment inertia. Dah hisyam cakap m^4, aku bedal jela. Masa dah singkat. Ga dah macam malas nak ambek kertas aku. haha.Thanks a lot GA bagi aku time nak habiskan kuiz.

Oyeahhh, score 4 bijik goal hari ni. Semua lawa2..kemenangan kedua untu diri. 8-6 final score. Nice one main tapi stamina aku macam dah x cukup. Letih teramat sangat. Masalah aku satu jer sekarang, malas nak pressure orang. Kalau ada semangat lebih mesti lagi best main. Apa2 pun still petang tadi terbaik!!!!..xpe padang lain, sekali sekala main away, x salah.

Sebenarnya nak jer aku jadi APM UTPSC 2012, tapi sebab maybe next sem kerja aku banyak sangat. Terpaksa tolak. Fikir fikir balik macam best gak kalau dapat masuk event. Pening2 fikir. Nak sangat aku tengok UTPSC 2012 berjalan lancar, x macam dulu. haisyy..tengok la esok macam mana.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts