Tuesday, April 17, 2012

16 April 2012, Monday ( Test EM )


Ni kalau test open book for EM mesti dapat score full mark. Tapi dah syarat close book, memang nasib r. Soalan tentang pourbaix diagram langsung blur. haha..Sebenarnya, aku segan nak bagi Pek tiru aku, takut terkantoi nanti matila. So in the process nak bagi tiru, langsung terkantoi dengan GA. Nasib baik la, GA tu, Mr Tahir Ahmad. Lepas tu, setiap kali tengok aku mesti nak ambek kertas aku, asyik tanya 'do you finish?'. haha. Nakal sungguh la Mr Tahir ni, biasanya time test., aku guna masa sepenuhnya walaupun dah siap awal. Bila dah betul2 yakin betul, baru bleh keluar.

Abeh sudah kisah Test EM tadi. Malam ni focus for the first ever openbook test CS. Nama test pun seram sangat, orang cakap kalau dah nama open book soalan memang xde dalam buku. Kesian. Nak b aca sekarang pun blur lagi. X tahu mana nak mula. Bab2 yang diajar x clear sangat.

Ntah macam mana boleh p block 2 tadi. Tu la, lecturer cakap kat depan korang main, kan dah salah tempat. Terpaksa gerak balik ke block20. Btw tadi ada benda menarik terjadi..macam ni cerita dia

Blok 2 agak jauh kalau nak jalan kaki, memandangkan kaki aku tengah sakit ni, Aku pergi jela dengan si Zul naik motor. Short satu helmet. So Zul pakai kopiah r cover. haha. kelakar gak roomate aku ni. kitorang gerak ke blok 2. Bila dah sampai kat round board v4, sekali ada Encik guard jaga. Zul terus jer. Dah sah sah la kena tahan. Nasib baik gak zul berhenti, ingatkan  nak terus tadi. baru jer nak kena bebel, budak 2 orang ni melintas. Senyum2 plak tu. Dengar la sikit ceramah dari MR G. Xde la banyak sangat dia bebel. Just mintak lesen and cakap pasal undang2. Dia ada gak bagitahu 'adik ni ok lagi berhenti, ada budak langsung x berhenti, yang tu senang, kita ambek no plat terus '.  At last dia mintak sorang tunggu and sorang pergi cari helmet. Mulanya aku nak bgi zul p cari tapi dia bagi aku. Semangat aku kejar budak Z n Juwe tadi. Baru jer nak pusing balik ambek zul. Zul dah sampai kat blok 2. Katanya Nawi tolong hantarkan.

Tapi nasib kitorang agak malang sebab lab kat blok 20!!!!gerak balik la teman2.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts