Sunday, April 15, 2012

15 April 2012, Saturday ( Kalah lagi )


Walaupun dah score sebijik tadi, akhirnya kalah jugak. Xpe guys next times we try harder. Diao pun kalah 2-1. Hari tu kalah gak. Mungkin sebab xde captain, tu yang moral down. Formation tadi dah ok, x tahu la mana yang x ok. Aku rasa bahagian defends macam mengarut sikit. Juwe je nampak semangat. Kesian kat we, bersungguh bena main. Masih mencari cari position untuk diri, Sebenarnya nak main Defensive midfielder tapi macam x sesuai. Aku susah sikit jadi stopper. My speciality is short passing and dribble a bit, xde la macam messi. So kalau dapat main attacking  lagi best.

Masalah ada yang lebih besar lagi, 2 test in a row. CS macam x sempat nak cover but i try. Sekarang baru lepas study EM, pun banyak yang x faham. Kesimpulanya berserah lepas penat berusaha. 

Pagi tadi luqq ajak main futsal tapi aku dah niat nak study. Kononya la, padahal tido balik lepas subuh. Aku dah ingat semua orang x main pagi ni, rupanya ramai yang turun. Ok la tu, x semestinya aku ada baru bleh main. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts