Friday, August 26, 2011

26 Ogos 2011, Jumaat ( Balik Raya )

Petang pukul 3pm aku akan balik beraya kat besut. Dah hampir 4 bulan aku x balik, lama, adik aku yang perampuan, ada balik tiap2 minggu. Ak nak ikut dia xleh, ada komitmen lain. Xpela, lagipom bukan aku x balik 2-3 tahun. 2 kali setahun dah OK.

Ingat nak packing awal, tp tertido sampai pukul 12. Kelam kabut packing, Z cakap dah macam nak balik cuti sem. Yup memang aku nak balik sem pun, lantak ko la, aku dah la jarang balik, sekali sekala packing bagai nak rak, x salah. Ni pun aku prepare untuk cuti sem sekali, xdela serabut sangat bilik aku kalu dah smua setel awal2 lagi.

After jumaat aku sambung sikit lagi packing. Sebelum ak masuk bilik, hisyam tunjuk kat aku gambar perempuan comey, tanya aku lelaki ker perempuan, dah tanya pelik macam tu, nampak sangat lelaki tp memang serius macam perempuan..Dah x ingat nama apa, tp orang jepun..

Btw ni video barcelona lawan Porto UEFA super cup.


Stylekan, ni trophy ke 3 fabregas kat barca.haha.nice one fab.tunjukkan yang anda mampu main sebagus kat Arsenal

N kalau ada yang nak cakap 2-2 gol offside,ni explaination dia, aku ambek kat euro supersport

if a player of the other team passes the ball­ back no matter where the other teams players are they­ are not offside and the 2nd goal fabrages was 1-2­ meters back when messi passed the ball open your eyes­ barca haters!!!!

~ theos1983~

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts