Friday, September 7, 2012

6 September 2012, Thursday ( Mandarin )


It is time for mandarin,pagi ni memang aku pulun habis habisan mandarin. Dari pukul 9 duk baca benda ni. Final paper tengok gitu2 jer. memang susah final2 before this, kadang tu x faham langsung apa dia nak. Masalah mandarin, nak kena cam character then nak kena tahu pei yin then nak kena tahu maksud, lepas tu baru boleh fikir nak jawab macam mana. Kan panjang process menjawab soalan mandarin. 

Alhamdulillah, xde la ekstrem sangat soalan tadi, mostly faham tapi ada jer yang aku x faham. Xpela, x faham nak buat macam mana. I am aiming for B but don't know will get it or not. 

Awesome petang ni semangat giler aku g main futsal dengann juwe, tiba2 plak mamat ni backup aku time foreigner tu mintak aku jadi keeper. Nice one la juwe, terharu aku. One things only about today game, it was awesome. Semua main pass, laju2. memang ni la gaya permainan yang aku minat. X payah nak bwak sorang2. Nice one la, abam foreigner, aidil, juwe & Mr X. If we meet gain lets play to our fullest. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts