Thursday, August 30, 2012

30 August 2012, Thursday ( udah2 la tu )


Aku dah boring tengok twitter ramai yang tweet pasal intern. Isu ni dari awal sem lagi, sampai sekarang x abes2. Pelikkan. Masalah sekarang ni ramai lagi yang x dapat. Kesiankan..SIIU xnak ambek tindakan ker? aku rasa diorang pun tengah pening nak handle benda ni. Maybe diorang tengah call company tanya vacancy untuk budak intern. Hopefully all my friends got placement. Yang aku boring sebab diorang boleh buat discussion lagi pasal intern. Buat yang x dapat ni jeles jer. hehs

Sigh, penat aku main bola hari ni. Tiap2 kali jadi macam ni memang aku menyampah. Bila dah aku berterus terang baru nak bagi. Tahu la terrer tapi ingat2 la orang lain. Serius jujur memang korang terrer, kalau lawan team kami memang kalah. Bola bagi aku simple. It is a game of passing and score goal. Xde istilah main sorang2. Or main separuh team. Kena pass secara menyeluruh baru best.

Nasib X berapa baik hari ni, kenapalah aku x baca betul2 tips yang diorang bg. Terlupa, at last terpaksa goring mana2 yang x tahu. Kalaulah aku baca. Main dengan ‘kalaulah’ sema benda boleh jadi. Kena terima qadaq & qadar. Bila dah buat sesuatu, berserah. Bukannya komplen.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts