Monday, July 18, 2011

18 Julai 2011, Isnin ( Lab thermodynamics 2 )


 Novel ' house of reckoning ' dah nak abes ak bace n citer dye makin mengarut tp best. Banyak sgt tahyul , imaginasi dlm citer 2. harap2 ending dye x mengecewakan ak. xnak la ending mcm filem2 melayu. Btw petang ni kalu smua berjalan lancar ak nak pg beli kasut kat Al Ikhsan Seri iskandar tp x taw mane kdai ni. ambek mase la petang ni nak cari. n ak arap sgt ar ni xde lab. 

jangkaan ak meleset   sama skali. group yg blum buat lg gas turbine, smua buat hari. Total up ada 6 group x 5 orang = 30. Ni mmg lab terbaik penah ak pg. Anyway yg x best group ak last buat experiment tp x kisah sbb yg buat awal bukan boleh balik awal. still kne tunggu smua siap dulu, sbb lab technician brief experiment ble smua dah siap wat experiment.  30 org bukan ckt bro. bapak meriah lab 2, siap boleh ambek2 gambar lagi, main2 instrument kat dalam 2. Banyak la jugak gamnbar 2, antara model2, Zul, aku, samah, Z, Hisyam, Pokka, Nuzul. paling banyak Zul , Samah. Smua gambar ada kat Zul. Once dah dpt ak upload. kesimpulannya gas turbine mmg terbaekkkkk!!!!!   first time aku lab seramai 30 orang..

kat cafe, aku jumpe juwe. malang2. Tp skali skala best borak dgn Juwe. Aku , Samah, Z, Nuzul makan satu meja. Juwe bocorkan rahsia pasal blog aku, tp ak x kisah sbb smua yg dye ckp 2 benar. ak banyak cter pasal kawan2 aku. kalu yg x suke arap bgtaw aku, so x payah la ak nak include ko dalam jurnal ni.

Hasrat ak nak ke al ikhsan x kesampaian. Zul tido bagai nak rak, smpai assignment hantar last minute. ntah sempat ke tidak. Ak rase Zul paling byk tolong hantarkan assignment kitorang. Dah la ptg kne jadi keeper. haha. mmg x best. Dak2 final year 2 pun x faham2. xde timbang rase. kan dah main td apa salahnya klau jadi keeper skejap. haisy. Btw Ak pun makin hari makin teruk mainya. jadi keeper pun lepas gol sekejap jer. harap2 esok smua OK.

 Gambar kabur, dari kiri Hisyam, Aku, Haikal

 Me and Room mate

 Sapo la ambek gambar ni....

 Peneraju masa depan.....

 Mozulwan bermaharaja lela


Samah n Aku..

 Ni gambar paling lawa. dari kiri atas, aku, Nuzul, Samah, Juwe, Haikal
dari kiri bawah, Zul, Pek, Pudin.. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts