Saturday, December 8, 2012

7 december 2012, friday ( prank from kak )


Ha,ambek ko sape suruh tinggal enset kat meja. Kan dah kena prank dek Kak Ida, Si Ain plak boleh p subahat. Tp serius risau ak tadi. Banyak kot kenangan dlm enset ni. Klu hilang ermmm,xde ap pun sebenarnya. Benda klu nk hilang, hilang jgak akhirnya. But still lagi cuak tadi.haha. tahu takut aku marah eh korang. Xpe la biasa kita hidup gurau2 sikit.nasib baik x balik terus tadi. Klau x alamatnya, enset aku duk dengan kak ida la dua hari cuti ni.

Tengok wayang lagi hari ni, kesiankan, zaman kecilku hidup xde wayang, semua tgk CD cetak rompak. First tgk wayang kat ipoh.Citer kurafat kot. Citer melayu tu. haha. sekarang dah x tgk citer melayu, semua orang putih. Tapi last time aku tgk Istanbul aku datang, ni pun sebab org cakap best. Klau x haram. So kitorang tengok

Wreck It Ralph.Aku p dengan afiq, Min & awie.  Bila aku letak diri kita di tempat ralph, terasa sunyi dia.lebih2 lagi dibenci orang. memang kesian.Jumpa plak dengan budak vanellope, sorang lagi yang senasib dengan dia. Kena tuduh glitchy. Tu pasal budak ni jadi jahat. Dia nak race pun x bagi. kesian. Mahu nak menangis aku nengok citer ni tadi. Moral value,kita jangan membezakan seseorang, kita x tahu apa yang dia lalui sepanjang hidup dia. Treat all people the same way.

mengantuks. Banyak nak tulis tapi x larat, till next time

eyh, lupa plak.haha. HAPPY BIRTHDAY KEPADA ADIK PEREMPUAN TERSAYANG AKU, NORASYADA BINTI ROSLI. belaja sungguh da, kito wat ma,abah,zehe bangga.ADIOS

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts