Thursday, September 27, 2012

26 September 2012, Wednesday ( My result 3rd 2sem )


My girlfriend is a gu mi Ho. Best cerita ni, fantasi sikit. Kisah pasal manusia bercinta dengan musang jelmaan, Gumiho. Nice story but seem i like heart string more. Park Shin Hye is just too cute. Dalam Gu Mi ho pun dia ada. Comey sangat. =). X sabar nak tengok drama baru Park Shin Hye. Dia menyanyi pun sedap. Sempat layan Drama ni dengan along tadi, awal melawat aku pukul 10 pagi.pergh, bertuah la sebab aku dah bangun. Nampak dia macam berminat jer. Along korea? macam x masuk.haha. Xpela dah minat nak buat macam mana. 

Dah lama nak round bukit keluang. Sekali sekala datang sini best. Hirup udara segar, pijak2 pasir, tengok permandangan indah. Wah, nice nice. Tiba2 matmin, rakin, qayyum & im ajak g. Asalnya malas but diorag pun jarang datang sini. Lepak kejap pun jadila. 

Kesian kat pelancong2. Laluan pejalan kaki kat tepi2 bukit ni abes rosak. Giler, kalau elok confirm ramai yang guna. Kalau ikut sini boleh tengok laut dari tepi bukit. Aku rasa benda ni nice sangat. Cantik kalau dapat tengok dari tepi. 

How is my result? haha, segan gue, xdela tinggi but still ok, just got 3.XX< 3.50. Frust dengan HT, rasa macam boleh jawab tapi dapat B+ jer. Sedih bai. Still alhamdulillah, apa pun result yang aku dpat, itu usaha aku. and ada sikit usaha member2. 

Tadi just know the story of my little mermaid. argh, sedih giler, rela korbankan diri demi Putera tu. It is not a happy ending. Fairy tale should be more joyful. 



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts