Sunday, September 23, 2012

23 September 2012, Sunday ( Lonely )


Dunia ni kalau kita x buat benda baru memang lonely. Rasa macam duk sorang2 jer. Yet memang aku duk sorang2 pun kat rumah ni, kadang2 jer ada ma & abah. Diorang kerja, aku duk melepak kat rumah sementara masih ada cuti. 28 Sept ni dah nak kena naik penang, practical. 

Arghh, teringin kisah lama, time sekolah rendah dulu. Banyak sangat kenangannya. Yang baik ada, yang buruk ada. Aku ada sorang kwan dulu. time tu year 2, sekolah petang, member year 3. Rapat giler kot dulu, selalu main sama2. Sekarang ni aku x tahu dia duk kat mana. Damn zaman kecik dulu amatla menarik. Xyah fikir pasal apa2, apa benda kita nak buat buat jer. wahh, so nice. Yang aku perasan semakin kita besar semakin banyak responsibility.

Liverpool is done. Kalah dengan manU. But still not so bad, main 10 players kira ok la. Arsenal pun mantap lawan City passing superb. 1-1. Btw before game City tadi aku p tengok dikir. Mungkin sebab berjiwa muda. Aku rasa benda ni x menarik. Lawak pun hambar, lagu x sedap. Tapi tadi ada 2 orang budak, sibling maybe. Comey jer duduk berdua tengok konsert dikir. haha. So cute 2 orang ni. Aku dengan ada dulu macam ni ker?. setakat beza umur setahun mesti selalu main bersama. Sekarang ni nak jumpa pun susah. Ada belajar kat melaka, aku plak intern kat Penang. Contact gitu2 jela. Rapat lagi aku dengan He. Banyak persamaan. Dia minat korea, aku minat korea. Aku minat anime, dia minat anime.

Hopefully hubungan kami adik beradik kekal erat. Jangan la ada salah sorang dari kami yang sisihkan ma & abah. =)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts