Wednesday, August 1, 2012

31 July 2012, Tuesday ( Pek )

haha...nakal2, facbook is awesome in tons of ways. x percaya try this one. (example from shakey)

copy ni dan letak kat status anda
Tag dan ambil nama orang pertama yang keluar.
Jangan pilih2.. jangan menipu ok !

KEPUTUSANYA ADALAH :

orang yang banyak membantu saya (tag A): Azy Sallih
orang yang saya kenal dan dia baik (tag I): Izany Sallih
orang yang sering bagi nasihat untuk saya (tag M): Muhamad Salman
orang yang tidak akan saya lupakan (tag H): Norazy Hafizza Sallih
orang yang comel dan mempersonakan (tag S) : Azylyza Sallih
orang yang paling seksi dalam hidup saya (tag N): Nur Nabilah
orang yang terhebat bersama saya (tag F): Fatimah Misken
orang yang sering doakan saya (tag D): Tulip's Dewi
orang yang nak bersama saya sampai mati (tag Z): Iera Zahira
orang yang satu jiwa dengan saya (tag C): Suraya Chapiti

Tengok apa yang korang dapat, pasti pelik2 n ada yang betul2 rapat dengan korang. aku dah try n every member of my family is involve except for my father. Xde abjad yang sesuai kot.

btw, tadi ternampak pek post something kat wall ustaz azhar. katanya dah solat istiqarah tapi dia still ragu2 dengan bayangan penyelesaian tu. Dulu aku pun macam ni n at last things end in a good way. really appreciate that moment walaupun agak pedih. Tapi aku x buat solat istiqarah time tu. X reti. next time if aku dilemma Insya Allah aku akan buat solat sunat istiqarah. So pek, just believe in yourself and also solat istiqarah.jangan ragu2 teruskan buat sampai betul2 dapat petunjuk. Insya Allah everything will be ok.  mai

Fuh agak penat main futsal malam ni & memang aku semangat geram aku main hari tu, x perform, hari ni balas balik semua, Perform bai. haha. apa pun esok kelas kul 8. sigh

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts