Sunday, June 10, 2012

9 June 2012, Saturday ( Blitz )



Nice one la geng walaupun kita kalah lawan achtung. Diorang power kot, dapat tempat kedua Futsal Mania. Tapi teringin gak nak lawan kush. 

Paling penting, hari ni aku dapat first gol aku for competition, sebelum ni mana de aku score. credit to Usamah n Juwe for assisting me. Goal Peja tu pun aku yang assist. Bapak best kalau kita involve in any goals. terasa diri berguna untuk team. 

tapikan, aku kesian kat Juwe. X dapat main untuk second round. Asalnya aku pun x main tapi Usamah offer main first half. Aku main jer. mesti ko rasa x dihargaikan we. Bola biasa la we, ko x main bukan sebab ko x bagus. Just bila dah asyik sangat budak2 ni konpemnye xnak tukar..Pek pun x main kot. Banyak ko lagi main dr pek. 

Dapat jugak ambek gambar team Blitz. Nice one. Boleh buat DP twitter. Team futsal kitorang dah tetap sekarang ni. Kalau dapat berlatih dengan team ni mesti boleh menang next competition. Tapi tulakan. Bila ada masa nak training. Petang2 asyik main bola padang jer. 


This is my team, Blitz

From left above- Haziq, Juwe, Jawe, usamah, Pek
from left bottom- Peja, Aidil, Me

Love to play futsal again with my teammates. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts