Monday, April 9, 2012

9 April 2012, Monday ( UTPSC 2012 )


Dah masuk Isyak, stop chatting jap..Teringat time MRSM dulu. Time bercinta yang jelas memang haram tapi tampak halal masa tu. haha. Macam manalah aku boleh terjebak dengan benda macam tu. Pengaruh rakan mungkin. So dalam dunia ni x payah cakap yang xde orang terpengaruh dengan kawan. Semua pernah terpengaruh sama ada benda baik atau buruk. Tanpa kawan2, sapalah kita. Btw agak banyak surat2 cinta dulu..lawak pun ada. aku rasa simpan lagi semua tu

Asal memang x nak masuk UTPSC sebab nak focus study, but time aku x masuk event la dapat result rendah, time aku masuk, dapat tinggi plak. Now as i decided, aku join UTPSC 2012 sebagai HOD Games and competition 3. kenapa 3, sebab aku yang last masuk UTPSC 2012..

It is settled, esok ada meeting, hope for the best untuk family baru..mana yang flaws kita back up balik tahun ni.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts