Sunday, August 7, 2011

7 Ogos 2011, Ahad ( Ghost Rider )

Ingat nak cerita pasal lipat melipat tp x jadi sbb topik tu terlampau besar untuk diulas, so jom layan ghost rider (2007). sorila sbb ak x up to date, sekarang baru nak tgk...

Ghost Rider 

Pergh graphic lawa,jalan citer best, CGI cun. So aku rate movie ni 3/5..- 2 point sbb heroin umur 30++ n aksi kurang. Antagonis ada 4 ekor, 3 ekor, setan bumi, air, angin tu sekejap jer kena belasah ngn nicholas cage. sekor yg last, blackheart lama la sikit. aku rasa kalau kat lawan2 tu lama mmg best. Time lawan mmg pergh abes...berapi sana sini. Paling aku suka time dye ride motor dye, smua jalan berapi siot. Lagi satu scene yg best bila ghost rider lama race dengan Johny Blazze..pakai kuda bleh fight dengan Harley Davidson..mmg stylo bro..

Sapa yg menang korang kne tgk sendiri..

 Dr kiri: Setan Bumi, angin, air

Black Heart

Btw, tgk sendiri la ye sbb aku malas nak ulas sinopsis citer ni, terbelit belit sekali...

At last, yesss bus aku setel n kredit to atoq, samah, Nuzul.. Aku dah bank in siap2 rm110, klu x masuk x tahu la, so tarikh balik 26 ogos 2011..Moga2 perjalanan kami diberkati Allah. Aminnn...raya ooo raya.....


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts