Thursday, January 17, 2013

16 January 2012, Wednesday ( teruk )


teruk betul Zarul demam, sampai x p keje. Kesian nengok, nak tolong x thu nak tolong apa. tapi ada hikmah demam. Sikit sikit dosa kita terhapus, kita jadi ingat dekat Allah, mensyukuri nikmat sihat kita. Tapi yang x best kerja2 dunia tergendala. Kerja Akhirat jangan tergendala sudah

Demn hari ni kalah teruk. 7- 4. Semua malas nak defend memang la kalah. Aku xnak la main defend, x best and defending skill aku memang teruk. striker pun aku xnak. Yang ak nak, duk tengah2 pass bola and if ada peluang score gol. tu jer. Pak Cik pak cik, tolong la jadi bek. Aku nak jugak main posisi yang aku suka. 

Dota with godib, rekod aku berjaya dipecahkan. Akhirnya dapat jugak aku kill hero. Walaupun sekor/dua, still satisfying. Puas sangat2.haha

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts