Tuesday, August 7, 2012

6 August 2012, Monday ( Usain Bolt & Mega Mac )


Wah wah wah, dapat jugak aku beli Mega Mac setelah sekian lama mengidam. perform habis,kenyang2 makan burger giga size ni. Betul la orang cakap size does matter, ( sebenarnya ada tulis kat kotak mega mac). Tapi kalau roti dia pakai yang chicken mc deluxe lagi stylo. perform abes. Mahal gak spicy chicken Mc Deluxe rupanya., Next time aku nak try makan double cheese burger.

Sesuai sangat dengan nama dia, bapak laju lari. Dapat no 1 100m male pun memang x heran la. 9.63s. pecah rekod olympic sebelum ni. Usain Bolt is awesome. Berlagak pun padan dengan larian dia. Rakan senegara Yohan Blake pun sama laju, dapat silver medal. Untungla dak2 Jamaica, semua lari laju2. And aku baru tahu yang jamaica bukan benua africa, take note ye teman2.

Teman sopi ke Ipoh ambek Syafiq. macam kesian plak p sorang ipoh. Xpe la, aku teman. Lagipun dah banyak sopi berjasa kat aku, bila lagi aku nak balas jasa2 tu. Nak belanja x mampu, ni jela yang aku mampu buat pie. After that pg rumah mama makan. Makan lagi. Asal datang umah mama jer konpem kena paksa makan. haha.kenyang2. Kesian tengok abang yan, kecik2 dah sakit. Xpe dik, cekalkan hati n tabah harungi hidup. Allah suka orang yang tabah dik. =)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts