Monday, August 6, 2012

4 August 2012, Saturday ( Futsal lagi)

Tadi kat masjid kejap jer, al quran aku hilang. ni mesti ada orang pinjam baca. xleh nak salahkan diorang gak dah aku letak kat rak umum, mesti diorang ingat Al Quran masjid. Cari punya cari dah jumpa tapi segan la plak aku nak mintak. Xpela, maybe esok baru aku ambek balik. Insya Allah x hilang. Paling penting lagi, hari ni aku kena balik jalan kaki, x jumpa sesapa untuk menumpang, terpaksala. 

2-3 hari ni asyik main futsal jer, ada masa free main futsal langsung x ambek tahu pasal benda lain. tapi nak buat macam mana dah memang minat aku futsal. hentam jela. sekarang baru gato ni membuahkan hasil. my pass skill seem nice and also it grip well. Xde la jatuh banyak sangat. Best pakai buat skill, kalau pandai la.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts