Saturday, August 11, 2012

10 August 2012, Friday (hectic day of course.)


Gila hari ni, after test buat project heat transfer sampai siap. Ceh, ni la dia bala kalau buat projek last minit. Tapi kitorang xde la last minit sangat. proceed gak slow2.

masalah sekarang ni kenapa test tadi kaw2 susah? susah sebab apa tahu, sebab T in sama dengan T out, terus dapat r kosong, tengok graph cari line 0 xde. Dah tu aku nak buat macam mana? tanya lecturer, dr Suhaimi dia cakap dah betul. pening2. Kalau dah betul xpela aku hentam aja.

Tapi klu dia x bagi T out tu aku dah boleh jawab dah. hehs. Xpela, apa apa pun test dah setel. Berita baik hari ni aku dah dapat markah for test 1. Alhamdulillah dapat Ok, 47/50. sikit jer lagi nak full. Assignment & kuiz aku pun ok gak. kalau test tadi & projek berjalan lancar. chance nak dapat A tu ada.

Projek HT, EIS & Video mandarin nak kena setelkan before kul 5. At the end aku dengan Z decide nak p mandarin kul 5.30pm sebab memang x sempa nak siapkan semua kerja ni kalau g kul 2.30pm. Juwe tolong hantarkan HT, aku n Z hantar EIS. Mandarin pun aku dengan Z hantarkan.

Dalam kelas mandari, Mr Leong play satu2 video kitorang. Tapi yang aku & the geng x sempat. Nasib baik. Ada yang ok ada yang x. Tapi tengok macam semua buat sambil lewa jer. Or mungkin perasaan aku. bagi aku video kitorang ok lagi nak banding dengan yang dia tunjuk tu. ada yang buat malam, gelap gelita, ada yang xde subtitle, ada yang sound x clear, video tersekat2, yang x macam drama pun ada. macam2. 

however we all are

Hoping for an A for Mandarin. 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts